خدمات صدرتل 

_

شرایط و ضوابط گارانتی

پذیرش دستگاه با ارائه ی گوشی،جعبه،اصل کارت گارانتی، کارت ملی میسر می باشد.
تحویل دستگاه با ارئه ی اصل رسید میسر خواهد بود، آورنده ی رسید پذیرش به عنوان صاحب کالا شناخته می شود و در صورت مفقوت شدن آن باید سریعا به شرکت اطلاع رسانی شود و با ارائه ی کارت ملی که شماره ی آن در سیستم ثبت گردید ه است دستگاه تحویل می گردد.
شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات و برنامه های شخصی موجود در دستگاه را ندارد.
ایرادات ظاهری گوشی باید قبل از اکتیو و رجیستر کردن آن و با ارائه ی مدارک معتبر به مرکز خدمات اعلام شود، در غیر این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.
شرکت در صورت وجود هر یک از موارد مسئولیتی در خصوص بازگرداندن دستگاه به وضعیت اولیه زمان رسید نخواهد داشت

رطوبت خوردگی توسط هرگونه مایعات
باز شدگی یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز
هرگونه مورد فیزیکی و ضربه خوردگی

شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ محافظ صفحه و لنز ندارد و در زمان پذیرش جهت بررسی دقیق ظاهر گوشی آن را حذف می نماید.
وضعیت نهایی گارانتی منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت بوده و در صورت فقدان شرایط گارانتی به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.
در صورت غیرگارانتی بودن دستگاه تا حداکثر مبلغ 5/000/000 ریال بدون هماهنگی با مشتری تعمیرات انجام می پذیرد.
18 ماه گارانتی گوشی از تاریخ فعال سازی ثبت شده در همتا محاسبه می گردد.
مالک دستگاه یا نماینده ایشان(پیک،کارپرداز ….) در هنگام تحویل گرفتن محصول موظف به تست و بررسی ظاهری و فنی کامل می باشد در غیر این صورت هرگونه عامل ابطال گارانتی بوجود آمده پس از تحویل به عهده مرکز خدمات نمی باشد.

در صورت وجود MI ACCOUNT/SAMSUNG ACCOUNT/GOOGLE ACCOUNT در دستگاه های اندروید و روشن بودن FIND MY IPHONE در دستگاه های IOS و فراموشی رمز دستگاه از گارانتی خارج می باشد.

کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کنندگان می باشد.

در صورت رویت نشدن IMEI تا اطلاع ثانوی دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.