- تلفن : 88938967 - 021
- پست الکترونیک : info@sadrtell.ir
- نشانی : تهران - خیابان قائم مقام فراهانی - بن بست ممتاز - پلاک ۳ - واحد ۱
درصورتی که سوال شما در سوالات زیر نیست لطفا فرم روبرو رو تکمیل کنید
سوالات متداول
ساعت کاری شرکت به چه صورت است ؟
ساعت کاری شرکت شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ می باشد و روز های پنچشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ امکان ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی فراهم است
سفارشهای من کی ارسال میشوند؟
- سفارشهایی که در ساعات کاری ثبت شوند، در همان روز پردازش میشوند. سفارشهایی که بعد از ساعت کاری یا در روزهای تعطیل ثبت شوند، در روز کاری بعدی ارسال میشوند.
چگونه میتوانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش، یک کد پیگیری برای شما ارسال میشود که میتوانید از طریق وبسایت یا تماس با پشتیبانی وضعیت سفارش خود را بررسی کنید.
چه زمانی میتوانم با پشتیبانی تماس بگیرم؟
پشتیبانی در ساعات کاری، از ۹ صبح تا ۱۸ بعدازظهر در دسترس است
ارسال به کدام شهرها امکانپذیر است؟
ارسال به تمامی شهرهای ایران امکانپذیر است.
تماس با ما
تماس با ما
- در صدرتل، هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی بیوقفه به مشتریان عزیز است. ما به شما این اطمینان را میدهیم که هر سوال یا نگرانی که دارید، در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده میشود. شما میتوانید از طریق تماس با ما با تیم حرفهای و مجرب صدرتل در ارتباط باشید و بهترین خدمات را دریافت کنید.
- صدرتل همواره به برقراری ارتباط شفاف و موثر با مشتریان خود اهمیت میدهد. از آنجا که میخواهیم تجربه خرید و خدمات پس از فروش شما با نحوه مناسب باشد، هرگونه نیاز یا درخواست شما را با دقت و سرعت بررسی میکنیم. برای هرگونه سوال یا کمک، فقط کافیست از طریق فرم تماس با ما پیام خود را ارسال کنید و ما بهسرعت با شما تماس خواهیم گرفت.
- ما در صدرتل به هر نوع درخواست، از سوالات ساده تا مسائل پیچیده، با دقت و احترام پاسخ میدهیم. به همین دلیل، شما میتوانید با اطمینان کامل از خدمات ما استفاده کنید و مطمئن باشید که در هر لحظه از خدمات پشتیبانی و مشاورهای که نیاز دارید، در کنار شما خواهیم بود.
- برای تماس با ما و دریافت پاسخ به سوالات خود، میتوانید از چندین روش ارتباطی راحت استفاده کنید. ما آمادهایم تا در هر زمانی به شما کمک کنیم و به ما اطمینان حاصل کنید که در صدرتل همیشه پاسخگوی نیازهای شما خواهیم بود.